Kedai Yang Kena Kerja Tak Boleh Pakai Tudung..Wut Happen

Pagi ni aku pg teman ehem ehem aku pi mintak kerja kat sebuah kedai tut (bukan nama sebenar)..
Teperanjat aku kerana tokey tu cakap kalau nak kerja kat sini tak boleh pakai tudung…

So..dekat sini aku nak tanya kat korang..ape kurangnya orang yang bertudung nih..Mcm hina sgt kat mata org ce ya nun alip nih..Damn..!!!!..Mcm menghina budaya dan pakaian org melayu ni..

Anyway korang renung renungkan lah.

~ by kekatu on January 5, 2009.

2 Responses to “Kedai Yang Kena Kerja Tak Boleh Pakai Tudung..Wut Happen”

  1. mmg x patut betol kedai ni. pakat ramai2 boikot je… ape mcm pendapat aq?

  2. Salam…. Aku rasa patut dihukum sula!!!! Satu Penghinaan Keatas Umat Islam….. So…. Lu pikir ah sendiri..Assalamualaikum

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: